Credits

myWeb-Blog Designs

Friday, March 6, 2009

What is Going on?

I have been encountering problems with the traffic on my blogs. First they keep messing up with it. Since yesterday, the traffic with my blogs are gone but the Kitchen the Heart of our home. And I have no idea why. Then, I couldn't log in to my account; what is going on? Is it a joke or what? It is getting into my nerve now! I did everything I could just so I can log in, from clearing out my personal data to requesting for new password, but none of them worked. I tried to log in my niece account and it worked! It's just my account that is locked or what? Oh men, don't know what else to do and think. Now, all of my blogs have nothing!


12 comments:

Dean and Lee Schroeder said...

kaya nawawalan na rin ako ng gana mag blog Cecs because of PR and anything. nakakapagod na especially some bloggers that I have in my blog roll doesnt even visit me at all... kayo kayo na lang ang binibisita ko

Umma said...

Hay naku Ces.. ganyan din ang nangyari sa akoa. and RR ko noong 3rd of March 468 pa and then I checked yesterday it was 912 and then ngayon is 0... waaah.. I dont know whats going on either.

amiable amy said...

lagot bitaw noh...abi nako ako ra ang nahitaboan ani...we tried so hard to maintain, blog hop.....mas grabe ko this year kay whole day naa sa balay....back to zero lahat

nakakatamad talaga pag wala opps , kahit piso grab ko nalang...waaaa

Dhemz said...

hahha....hinay hinay lang teCes...ang BP natin...hehhe...joke lang po....ako din naiinis na din ako...wala na akong opps na nakuha...kung meron man 1 dollar lang...regarding sa RR...wala din sa ako te....:)

Wla day ka nila padad-e ug notice te nga g locked imo account?

Usahay te..lock nila ang account pag ata taas ang figure sa imong bans/flags/benches/...pero am sure wala ka ana nga reasons....how come man kha g locked imo account teCes?

Ako sad te uy..d na kaayo ko ganahan ug bloghopping...kamo ra ako bisita permi...naunsa naman uy...crisis na jud kaayo no?

Mao nga next sem ako pugson ako kaugalingon balik skwela...para in the future maka palit ko sa mga abobot na akong gusto...hehhe...lisod man jud pag 1 income lang te no?

maayo pa sa pinas kay maka sideline ta didto...maka monkey bisniz ta didto..dre ako monkey bizniz is blogging..pero recession man sad...hay buhay....labad akong ulo ug huna huna...hehhehe!

Cecile said...

Hazel, pareho pala tayo eh, ako din wala nang gana. just visit people who are close to me like you.

@ Umma's...yup, ako rin eh, ganyan sila lagi, kaya pag di check wala na, i think i'll stick my blog with pr sa payu2 na lang.

@ Amy...same thing with my blog, Amy, nakakwalang gana na tuloy eh.

Cecile said...

Dhemz, no, may blogs didn't get bans, benches nor flags, wah man notice nga i locked man to.

I sent 2 tickets to ask why, no response yet.

maayo ka adto ka sa school, at least naa kay future, nah ako sa dire ram man ko sa balay :-)

sinabi mo pa, akong ulo sige lang maglabad three days na jud :-(

Grace said...

I had problem with PPP, too. But I had it resolved right away. Yeah, PPP rates are very low nowadays. :(

Mommy Liz said...

di ko naiintihdihan ang mga points na yan, but i know you seem frustrated. Minsan siguro nangyayari ang ganyan. Don't worry about it too much, magkaka wrinkles ka sige..

Maus said...

ateces
daan lng po....ganyan din yung alexa ko di ko alam y laging tumataas embes magbawas coz of my bloghopping--
all the comment here was true---really agree with them.
nakakapagod and tamad din bumabalik pa naman yung dati kung sigla sa blog hehehe..after my morning sickness ..lol

Cecile said...

Hay Naku Liz, oo nga di ko na inintindi kasi lao lang ako tumatanda :-)

@ Maus, am glad your morning sickness is gone :-). Lahat yata tayo na experienced yan eh, sige lang pabayaan na lang.

Clarissa said...

wala yata akong alam dyan pero naiintindihan kita how depressing you are feeling right now. sana maging ok lang ang lahat.

Race said...

bakit na-locked ang account mo? anyway about PR you will never really know papano bababa at tataas minsan pag sobrang paid posts minsan naman hindi rin, ako pinili ko na ang payu kc u don't have to bid at makipag-unahan and for people like me na part-time lang mas convenient, take care sis!